2011-09-30, kl 23:33:36

En obeskrivlig saknad, jag älskar dig

Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra. i mina ögon är du allt, jag är så vilsen utan dig. ingenting är som det ska, allting har förändrat men du finns inte kvar. jag förlorade dig, men du blev min ängel! du finns i mina tankar varje dag, hela tiden. tiden tickar på för mig medans din tid stannade förevigt, snart har det gått ett år, ett år helt ofattbart! sedan du lämnade mig förändrades hela min värld! jag är inte mig själv längre, jag är så vilsen! allt jag vill är att du ska komma tillbaka, allt jag vill är att det ska bli som vanligt igen. morfars lilla ängel. jag hoppas du kan se hur mycket jag saknar och älskar dig, för du är mer än bara allt för mig, mycket mer än så! jag älskar dig min ängel,då nu & förevigt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback