2011-09-18, kl 00:34:23

i en annan värld med dig, svävar jag

Uppdaterar inte bloggen längre som ni kanske märkt.. Har bara lagt in tidsinställda inlägg med texter. Men har lovat Hanna som klagade på att jag ska uppdatera min blogg, så ska försöka när jag får tid eftersom jag jobbar en hel del nu och har ingen ork höhö. förra helgen var det iallafall utgång hela helgen, fredagen var det kc och lördagen blev det sommar nice! sedan blev det jobb hela veckan och umgåtts med vänner. gårdagen blev det som vanligt kc, underbart! vaknade 2 idag, skönt! åt frukot fixade mig och sedan blev det iväg till jobbet, kom nyss hem därifrån men det var chill. jobbade med therese och mikael så det var nice. pratade med bästa isabelle också idag en liten stund i telefonen, tack för samtalet det gjorde min dag! du är bäst hjärtat jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeeees! äntligen =) puss!

2011-09-18 @ 16:17:16
URL: http://reflectionspectrum.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback