2011-09-25, kl 18:31:52

Du lyser upp hela min värld

har inte uppdaterat sen i onsdags, iallafall i torsdags var det jobb som gällde sedan träning. ifredags var det jobb sedan frisören och efter det utgång med brudarna då även christoffer,victor och filip joinade på. kvällen slutade dock inte så bra för mig höhö. men kul hade jag iallafall! sedan lördagen blev upp tidigt på morgonen då jag spelade match typ hela laget var bakis förutom typ 4pers hahah! vi förlorade iallafall men tyckte det ändå gick okej. sedan åkte jag hem och sov någon timme innan nina kom. vi lagade mat och bakade tills rickard ringde och hämtade oss då mötte vi upp linn,frida,johan,rickard och zäta. kom hem någon gång på natten sov några få timmar sedan upp och jobba imorse och nu är jag hemma efter några timmars jobb. vi ska börja fixa med rummet idag wie!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback