2012-02-20, kl 18:11:08

Im back bitches

Tjenare äntligen är jag tillbaka i bloggen efter att mitt internet knasat, men som tur var så lunchade jag idag med isabelle som hjälpte mig hur jag skulle göra, tackar bästa du! som de flesta vet var jag på premiären igår på big brother hahah årets deltagare herregud säger jag bara haha! vi var ju vip vakan också som var sjukt tråkig man somnade typ höhö och goodiebagen sög sjukt besviken! innan premiären så övade jag på att göra fransförlägning på nina höhö. just nu tittar på big brother reprisen från igår haha syndes lite i tv gjorde man ju höhö.. i lördags var jag på bio och såg på en gång i phuket en film som jag verkligen rekomenderar den var sjukt rolig! jag såg den med mattias och innan det vi käkade middag, jätte mysigt! nej nu ska jag kolla klart avsnittet sen fortsätta på glee och vänta in på kvällens nästa bb avsnitt woop woop!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback