2012-01-23, kl 14:47:00

-

Jag är bara trött på läget
jag är bara trött på dig
allting har varit för jäves
nu satsar jag allt på mig


Du kan inte smita längre
även om jag vet att du vill förtränga det
så är det fan över
du är precis allting som jag inte behöver
så det är bäst om du och jag aldrig mer träffas
av dom keffa personer jag träffat är du keffast
och även om du anses vara attraktiv
har ditt sätt gett mig ett helt fucked up liv
men åter till källan av min melodi
min tid är nu och din tid är förbi
kom inte till mig sen och böna och be
för jag har vuxit som person

Jag är bara trött på läget
jag är bara trött på dig
allting har varit för jäves
nu satsar jag allt på mig


Vi hade våra stunder du och jag ibland
men dom kan jag räkna på min vänstra hand
vi hade nånting bra, du och jag, på g
men jag orka inte med att du alltid var sned
för du skulle va en källa till inspiration
men du ville bara gnälla och din irritation
växte och till slut hade allting pajat
kanska kan du haja

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback