2012-01-08, kl 15:32:51

Ett leende på läpparna jag är lycklig

Godmorgon! Igår var jag som sagt barnvakt efter det bowlade jag erika Nicklas Jesper och Marcus. Tjejerna vann! Fast jag vann över alla!!! Efter det träffade vi på Rasmus jakob m.m! Sedan fick några åka tunnelbana in till stan medans vi andra åkte bil, Rasmus körde nice! Så mötte vi upp de andra på Entourage alla ville typ dit så det var bara att köra! En kul kväll träffade på massa folk man kände och lärt känna bekanta bättre som man träffat! En rolig kväll dock var det vissa personer man inte hade velat träffa på men det är skit samma inget kunde förstöra kvällen vi hade så sjukt kul! Alla tog taxi hem, aweesome kväll tack alla! Dock tog jag typ inga bilder alls som jag brukar så ni får nöja er med dessa! Ikväll blir det en liten tjejkväll med brudarna mys!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback