2012-01-29, kl 10:23:38

Jag hatar dig tidslinjen

Godmorgon, eller godmorgon och godmorgon njaa inte direkt vaknar jätte tidigt av att pappa kommer in i mitt rum och jag tror klockan är jätte mycket så kände mig jätte stressad tills jag ser att klockan inte ens var tio, fml! sedan så gick jag in på facebook och ser att jag redan fått tidslinjen och jag fattar ingenting fml! dålig morgon jag orkar inte.. så nu ska jag duscha fixa mig och packa upp saker för nu är äntligen mitt rum klart och sen ska jag iväg med isabelle och shoppa lite höhö eller hon ska men jag hoppas jag också hittar något hihi. söndag idag wie! eller..?


Kommentarer
Postat av: Amaaaanda

Såg ju ut som att hon inte riktigt ville ta den där bilden ;)

2012-01-29 @ 12:07:28
URL: http://amaaanda.myshowroom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback