2012-01-06, kl 01:50:04

Naughty naughty we like party

Har inte bloggat på några dagar för jag är sjuk. Äter penicillin. Igår blev det en spontan utgång med mina party brudar Johanna och pauline, vi fuckade ur haha! Åkte hem till Johanna och sov vi kom inte hem till henne förs än halv 7 på morgonen höhö. Dock somnade jag inte förs än efter halv 8. Sov några enstaka timmar chillade hos Johanna när vi vaknade sedan hemgång blev bara hem duscha sedan träffa Natalie, vi åkte till kista och kollade på bio. Vi skulle se new years eave men det var fullt så fick bli sherlock Holmes som var mycket bättre än jag trodde! Nu sitter jag hemma och ska strax kolla på hockeyn final vilket ni säkert redan visste nu kör vi Sverige nu tar vi guld!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback