2012-01-17, kl 20:20:00

Sug kuk bitch

Kom nyss från ett varmbad, så skönt! var hos läkaren tidigare ikväll diagnos virus, standard! man får alltid den diagnosen, de bryr sig typ inte jag har varit sjuk i över en månad och inte fan har jag blivit bättre för det! 200kr för ett läkarbesök där man inte ens får hjälp, inte värt det! ibland kan inte ens läkaren svenska så de förstår inte ens vad man säger, bra sverige! tycker svenska sjukvården borde fixa detta när de vill att folk ska betala så högt när det inte ens är värt det och man inte får någon hjälp.. och jag tror säkert det inte bara är jag som tycker svenska sjukvården är dålig!

Kommentarer
Postat av: jennifer - en simpel blogg.

skit bra blogg, och snygg är du!

länkbyte ? :)

2012-01-17 @ 21:53:47
URL: http://selfreliance.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback