2012-03-11, kl 12:24:19

Myser framför big brother live

Godmorgon vaknade för några få timmar sedan, myser i min underbara filt och kollar big brother live gratis, woho jag har hittat ett sätt hur man tittar på big brother live 24/7 gratis! ska fixa mig strax och åka iväg på mattias match, känns lite onödigt eftersom han ändå kommer stor torska, sämst! igår var mysigt hemma hos isabelle och rätt låt vann höhö. älskar lördags mys med henne! idag ska jag bara ta det lugnt och spendera dagarna och kolla på big brother och chilla, mår fortfarande sjukt dåligt..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur kollar du på det gratis? :)

2012-03-11 @ 12:42:46
URL: http://feliciaslindblom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback