2012-03-05, kl 16:38:00

Ögonfransförlängning

Här kommer bilderna på beris fransförlängning, dock så är första bilden suddig men hoppas ni kan se att de har blivit längre! sedan är sista bilden på hur det såg ut under tiden jag gjorde när jag påbörjat lite på ena ögat och sedan hur det såg ut ifrån sidan på hennes fransar, dock tog jag ingen före bild på det vilket jag ångrar! detta är andra person jag gjort fransförlängning på och jag tycker det blev snyggt gjort och beri blev jätte nöjd trots att jag satt där sjuk jätte förkyld m.m och ont i armbågen, så tycker jag att det blev jätte bra! och det går bara bättre och bättre för mig! dock är jag lite dålig på att ta bilderna ingen jätte bra kamera och bilderna från nina har jag ännu inte fått.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback