2013-04-12, kl 21:02:47

It's gambling night baby

Äntligen fredag! skulle varit ledig igår men jobbade som sagt. Kom hem sent igår från jobbet. Ikväll spel kväll med joel isabelle och mattias, sjukt kul äger de alla! imorgon blir det äntligen frisören klippa mig och färga min utväxt, finally! Sedan blir det middag med emma och elin hehe trion såklart! Jobbar ju söndag så det blir en lugn helg men som tur är så är jag ledig måndag skönt med lite ledighet! Kolla på resor ikväll då vi tänkt åka till london och shoppa, hihi! Vi har iallafall hittat vårt hotell nu är bara frågan flyg och datum. Kul att se hur ni alla följer min blogg trots att jag är sämst på att uppdatera, det uppskattas verkligen!

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback