2013-04-05, kl 19:03:00

Love sweet friday

Hello im back, mår mycket bättre än vad jag gjorde för några dagar sedan. Har varit sjukt mycket att göra de senaste dagarna och även haft hög feber, dålig kombination! but i survived. Idag mår jag mycket bättre fortfarande inte helt frisk men som sagt mycket bättre och piggare. I och med att jag jobbar imorgon blir det en lugn kväll för mig har kommit hem från jobbet för någon timme sedan bakat och städa lite. Ikväll blir det en lugn kväll måste ju även bli helt frisk. Efter morgon dagens arbete får jag helg, skönt! Som sagt bakade när jag kom hem och det blev kladdkakemuffins inför kvällsmyset, tur att mattias är nyttig så jag får äta alla själv mohahah! Nu ska jag fixa och sen blir det mysa framför en film, här är bilden på kvällens muffins, ser väldigt goda ut hihi!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback