2013-04-08, kl 11:02:02

Where do you go when your lonley

Godmorgon! vaknade för någon timme sedan kollade på film la.gigolo. Sitter just nu och äter frukost och tittar på dh. Är ju ledigi dag i och med att jag jobbar helg, wie älskar att vara ledig måndagar! Det positiva med att vara ledig på vardgar och att matte inte börjar förs än sent på eftermiddagen är att vi får spendera tid tillsammans vilket vi annars inte hinner göra. Idag ska jag bara spendera dagen med att ta det lugnt tvätta lite kolla serier och bara vara ingen stress ingen tidig morgon så himla skönt! Igår var jag som sagt med isabelle vi kollade resor till london vilket inte var det lättaste, the search will keep on. Sedan spelade vi lite guitar hero så himla kul var ju ett tag sedan man gjorde det! kom hem kollade på en sjukt bra film med channing tatum och körde lite fifa mot joel, vann varje match, sämst joel! Jag äger på fifa och nhl! Btw matte halkade nyss i hallen haha sopa!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback