2013-03-30, kl 20:21:00

Try to make it work

Hej alla! tänkte det vore dags att börja blogga igen ge det ett försök. Det var ju snart ett år sedan jag bloggade sist. Tänkte berätta lite kort vad som hänt på sistonde. Idag jobbar jag på ett företag som heter teleperformance, jag trivs sjukt bra på jobbet och har helt underbar kollegor! Jag bor fortfarande tillsammans med Mattias, vi har varit tillsammans i över ett år, helt sjukt vad tiden går fort! I sommras var vi på kreta en vecka och jag var även en vecka i bulgarien med min bästa vän isabelle. Jag och mattias spenderade vår första jul tillsammans och det var helt magiskt underbart! än idag är vi fortfarande som nykära, underbar känsla! Jag har även varit i polen med mattias och pappa, en otrolig resa jag aldrig kommer glömma vi hälsade på släkten shoppade men mest av allt fick jag spendera tid med babcia, att få träffa henne krama henne höra hennes röst och hennes godhet, hon har ett hjärta av guld är så otroligt tacksam för de dagarna, jag kommer aldrig att glömma de!

 

I och med att man jobbar endel så hinner man inte ha så mycket fritid, men det jag gör på min fritid är att umgås med vänner och spendera tid med familjen och mattias så mycket som det går. Fick ett blombud på jobbet av mitt hjärta på alla hjärtans dag, så himla gulligt så himla fina blommor och så otroligt gulligt kort! Förra helgen så körde vi en aw, jag emma, elin & my vi bowlade, var på theodoras och slutade på rocks. En förjävla bra kväll trots att rocks inte är något ställe jag skulle gå på. Denna påskhelg började med igår att vi firade min mormor och åt påskmiddag med min släkt, men innan det så var vi och tände ljus för min älskade morfar, du är min ängel, tomt att spendera påsken utan dig.. Vi åt grillat hos min moster hela tjocka släkten. Idag så har vi varit på landet och firat påsken med mattias släkt, så underbart att komma bort och ta det lugnt bort från all stress. Grabbarna åkte lite snowboard också, galningar! Jag kommer nu att börja blogga för min egen skull, jag kommer skriva vad jag tänker och tycker. Har lagt upp lite bilder från sistonde vad som hänt och vissa är tagna från påsken. Det kommer bli bilder på saker som ni har missat. De flesta bilderna finns på instagram så de flesta av er har redan sett de där. Ett stort tack till jeanette som hjälper mig med att fixa bloggen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback