2013-11-24, kl 16:27:41

3 år

Idag är det 3 år sedan du lämnade oss. 3 år sedan jag senast såg dig, kände din närhet höll dig i min hand. Jag kan fortarande inte förstå efter dessa år att du fortfarande är borta. Det var den värsta dagen i mitt liv den dagen på sjukhuset som jag aldrig kommer glömma. Du är en ängel den finaste ängeln, min bästa vän så många obeskrivliga minnen. Du fanns alltid vid min sida. Jag kommer alltid önska att allt är en marddröm att ingenting har hänt. Allting hände så fort ingen hann förstå vad som hände.
 
Trodde du skulle överleva detta att cancern inte skulle vinna i några få år kämpade du. Livet är orättvisst du förtjänade inte det där. Jag önskar att du var här i dagen och få vara med oss och uppleva allt att du fick uppleva studenten, nu när lillen kommer allting som har hänt sen du har försvunnit som jag önskade du var här och delade med oss. Jag älskar dig det kommer jag alltid göra. Kommer alltid gå till kyrkan och tända ett ljus för dig som idag. Det är fortfarande obeskrivligt svårt det är jobbigt att tända ett ljus för dig tårarna går inte att stoppa de kommer alltid att fällas för dig. En saknad en obeskrivlig saknad min ängel vila i frid jag kommer alltid älska dig du kommer alltid vara min bästa vän. Tack för allt du gjort.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback