2014-04-24, kl 22:12:00

Loppi Blogbag Vårpepp

• Danones nya mellis, yoghurtkvarg. Tog den med jordgubb. Den var väldigt mättande. Det är ett perfekt mellanmål och även nyttigt.

 

• Ett superpulver från Supernature, testade den med vatten i smakade inte så gott.Men det är en vanesak. Vissa kommer att gilla den med vatten och andra kommer att prova med andra drycker så som juice, smoothie eller mjölk. Den är nyttig och perfekt till dig som tränar.

 

• Mealbar från Naturdiet. Den är perfekt som mellis och är nyttig, extra gott med bär som ger en extra vår/sommarkänsla.

 

• Te från Friggs, sockerbalans, jag som är väldigt kräsen och endast dricker en sorts te. Men detta te fungerade faktiskt att dricka och var gott.

 

• Bronzing powder från Sheer Cover. detta märke har jag sett reklam om tidigare. Så det var extra kul att få testa detta. Jag har väldigt svårt att fastna för visst smink, men detta var verkligen super och allt röda försvann.

 

• En bok från Harlequin. Den är spännande och är defitnitvt något som man ska läsa ex. på stranden. Som ni förstår på titeln innehåller boken om kärlek och vuxen umgänge.

 

• Godis från Ekorrens Ekologiska Godis. Detta var min favorit så himla gott! Det var varken för surt eller sött, mums!

 
Ett jätte stort tack till Loppi för att ni gav mig möjligheten.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback