2014-07-09, kl 19:54:47

Update

Har varit helt slut de senaste dagarna, därav inte orken att blogga. De senaste dagarna har jag jobbat, lagat mat till Nova och fixat hemma. Sovit tidigt hihi. Jag som älskar att jobba tycker det är super kul att jobba igen och vara med alla kollegor. Men självklart är Nova i mina tankar hela tiden, klart det är tomt utan henne. Men att komma hem varje dag från jobbet och bli bemött av världens största och finaste leende, är obeskrivligt! 

Nova tog igår sin 5 månaders spruta och var på 6 månaders kontrollen. Sist storgrät mamma och Nova, så nu fick pappa vara med Nova. Allt gick super och hon följer kurvan perfekt! Hon vägde 6255gram och 64cm lång. Vart har min lilla bebis tagit vägen? Sen igår kväll stog Nova i soffan och höll sig i soffan, hon stod helt själv någon sekund. Åh mitt duktiga hjärta! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback