2014-03-31, kl 12:15:00

Novas dop

I lördags den 29 mars, hade vi dop för våran lilla Nova. Hon döptes i Eds kyrka. Vi hade tur med vädret det var soligt och varmt ute. Nova var vaken en liten stund under dopet sen somnade hon, hon sov under hela dopet och efteråt under fikat. Hon vaknade när alla gick, så typiskt. Vi är så obeskrivligt glada över alla som kom och firade med oss denna dag, ett jätte stort tack för alla dop presenter och tack för att ni kom! Ett jättestort tack till gammelmormor,mormor,morfar,moster,gammelmoster,lexing & Choppe som hjälpte till att baka, duka och städa lokalen, tack tack tack! Även ett stort tack till alla som hjälpte till under dopet med fikat. Kommer komma upp fler inlägg med bilder från dopet och även dop presenterna. Jag önskar själv att jag hade fotat mer på dopet, men man var upptagen med allt annat. Hoppas ni hade en lika toppen dag som vi hade.
 
Ni som tog bilder från dopet får gärna maila mig till [email protected], vore kul att ha då jag kommer att göra ett album till Nova som hon kommer ha hela livet. Om ni önskar ta bort någon bild och inte vill vara med här på bloggen, får ni jätte gärna säga till mig.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback