2014-05-01, kl 11:00:23

Godmorgon

Godmorgon, idag fick jag sovmorgon till 10. Jätteskönt! Vi hade en deal jag och Mattias när vi kom hem från Valborgsfirandet. Jag nattade Nova och han tog henne på morgonen. Perfekt för hon somnade om på engång inatt. Först innan vi gick hemifrån somnade hon kl.19. När vi kom hem till mackan så vaknade hon vid 20 och somnade om igen vid 21, jätteskönt! 

Hon vaknade när vi kom hem, när vi tog av henne overallen vid 01:30. Bytte blöja gav lite mat och somnade om direkt. Vårt Valborgsfirande blev nog som ni förstod, hemma hos mackan med lite folk. Vi grillade och drack, spelade lite beerpong och hade en toppenkväll. Tack så jätte mycket alla! 
Såhär ser det ut för mig dagen efter,aj!

Kommentarer
Postat av: Chatarina

Aj, aj! ;)

2014-05-01 @ 20:45:32
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback