2014-11-02, kl 19:38:03

Födelsedagsmiddag

Anledningen till varför jag uppdaterat dåligt på sistone är för att jag har haft fullt upp. Igår var det babysim direkt efter babysimmet var vi på 50års kalas och direkt efter det hem och fixa akut.

Jag hade nämnligen en liten födelsedagsmiddag igår med några vänner för att fira att jag fyller år, fyller 22år på onsdag. Så vi åt tacos till middag, drack och åt efterrätt. Till efterätt blev det chokladtårta, ahlgrens pannacotta & godis. Tycker kväll blev riktigt lyckad, tack till alla som kom och tack till alla presenter! 

Ett extra stort tack till världens bästa Isabelle som hjälpte hela dagen så allt hann bli klart tills alla kom.

Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Önskar att jag kunde vart med :(

2014-11-02 @ 22:49:38
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback