2014-11-12, kl 08:59:06

Tiden går för fort

Godmorgon! Igår när jag kom hem från jobbet blev det massa bus med mitt hjärta. Det är så kul att se henne skratta och verkligen älska att busa. Det glädjer mammas hjärta och kan rädda ens dag eller förgylla den. Att busa 1 timme gör så otroligt mycket, det är nämnligen oftast den tiden jag har med Nova innan hon ska sova.

Sen när Nova sov blev det som vanligt ett avsnitt paradise hotel och sen somnade jag tidigt. Har inte sovit så mycket de senaste nätterna, sover inte alls bra.. 

Tänkte iallafall uppdatera lite om vad som hänt på sistone. Nova kan numera stå upp i sängen, någonting hon tycker är jätte kul! Sen så kan hon sätta sig helt själv från att ligga på golvet till att sätta sig upp.  Vi fick även hennes foton igår från öppna förskolan. Hon har massa tänder nu för tiden känns det som. Hon är alltid den lyckligaste tjejen som alltid är glad, sen när blev du så stor? Mammas lilla tjej de var ju bara för några månader sen du var liten babe.

Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Alltså Nova är ju världens sötaste lilla tjej! <3

2014-11-15 @ 23:03:33
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback