2014-10-30, kl 20:41:58

En kväll i staden

Igår började jag dagen med jobb, efter jobbet mötte jag upp Chatarina i stan.
Vi började kvällen med en kundkväll i butiken poplin.

Efter det blev det en mys middag på vapiano, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Tiden gick så fort. Man kan inte tro att vi inte hade träffat varandra på ett tag. En kväll jag behövde, lite egen tid.

Så idag började jag dagen med jobb, för er som inte förstått det ännu så är mattias pappa ledig coh jag jobbar igen heltid. När jag kom hem från jobbet blev det massa bus och gos med min prinsessa.
Hon är så snabb på att åla runt nu för tiden. Så nu sover hon sött och mattias är på träning så jag passar på kolla ikapp big brother.

Denna helgen kommer vara fullt upp med födelsedagsfiranden och babysim m.m. Men åh vad jag ser fram emot helgen och hoppas verkligen detta blir ett bra år.



Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Tack för en mysig kväll!! <3

2014-11-02 @ 22:52:01
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback