2014-10-07, kl 10:18:09

Nattens panik

Godmorgon! Idag fick jag sovmorgon till 8.30 tack så mycket Nova! Sen har vi varit vaknat och busat och nu försöker Nova vila, men jag hör hur hon ligger och pratar så tror inte det händer på ett tag. Inatt blev en hemsk natt, jag skulle precis lägga mig och höll på att somna tills jag hör Nova, det lät som hon kvävdes. 

Det var helt kolsvart jag såg ingenting och i chocktillstånd och rädsla skriker jag panik på Mattias. Först förstod han inte vad jag sade, sen andra gången sprang han in och tog upp Nova. Stackaren hade kräks.

 Så jag håller Nova i våran säng medans Mattias städar henne säng. Då fortsatte hon kräkas ännu mer i våran säng. Så då fick han städa där också. Sen dess har hon inte spytt något mer, så tror det berodde på maten.
Såhär glad blev Nova över dagens väder


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback