2014-09-11, kl 22:09:31

Big brother

Idag har det varit fullt upp eller nja, har mest städat här hemma. Sen har jag även bakat till Nova, men det får ni se imorgon vad det blev. Sitter just nu framför big brother, matte jobbar natt. Så mitt sällskap är Chatarina (frankochjag.se, kan inte länka då jag mobil bloggar) via telefonen. Hon är lika besatt som jag av dessa serier så kul! 

Nova sover och har sovit sen 19-tiden. Så hoppas hon sover hela natten, men det tror jag inte. Hon är fortfarande förkyld men är på bättringsväg så hoppas det försvinner väldigt snart. Vi har lite planer i helgen, wie!

Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Haha vi borde seriöst kolla någon kväll ihop, skämskuddar redo! :D

2014-09-12 @ 23:02:37
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag
Postat av: Emmy

Vad har du för kamera? :)

Svar: Hej,
Kameran jag hade innan var en äldre canon kamera, vet dock tyvärr inte exakt modell! :/ Men nu har jag inskaffat en ny kamera som jag verkligen rekommenderar :)
itsyou.blogg.se

2014-09-13 @ 00:03:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback