2015-04-26, kl 11:59:32

Det kommer blod

FÖR ER SOM ÄR KÄNSLIGA, LÄS INTE DETTA INLÄGG!

I fredags började det göra ont för mig att kissa, inte jätte ont men började kännas lite smått. I lördags alltså igår började det göra riktigt ont och jag kände mig kissnödig hela tiden fast jag inte var kissnödig. Men jag tänkte härda ut tills på måndag då vi ska till barnmorskan. Men sen började jag blöda och det tog aldrig slut, så vi ringde in och fick åka in på engång.
 
Det visade sig att jag har urinvägsinfektion vilket jag misstänkte att jag hade. Sen hade nog troligtvis slemproppen också gått, så jag fick lämna massa prover som jag ska ringa tillbaka för nästa vecka för att få svar på. Sen fick jag med mig medicin för att börja behandla mot urinvägsinfektionen. Bebisen mår bra men mina smärtor i njuren är värre, jag kämpar just nu allt jag kan för att inte åka in till sjukhuset för jag vet att jag kommer bli inlagd då.

Kommentarer
Postat av: Sandra Kurkimäki

Stackare, hoppas du slipper bli inlagd o att det inte blir värre! Styrkekram

2015-05-04 @ 15:25:02
URL: http://pinkgiraffe.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback