2015-04-30, kl 11:15:43

New in

Har äntligen hittat nya pyjamaser till Nova, dessa godingar kommer ifrån Lindex. Tyvärr kunde jag inte fota bilderna som vanligt detta fotades sent på kvällen, jätte dåligt ljus tyvärr men de får duga. Jag kan ju tyvärr inte handla själv så jag får alltid skicka iväg Mattias eller någon annan anhörig att shoppa kläderna åt mig.
 
Nova är ju i behov utav nya pyjamaser då det börjar bli varmare ute och hon bara hade långärmade pyjamaser. Dessa är de enda som jag fastnat för inte hittat några andra pyjamaser innan.

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-05-05 @ 17:11:58
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback