2015-02-23, kl 20:48:22

Förlossningsrädsla

Denna graviditeten är jag rädd för att det ska bli ett akut kejsarsnitt mot min vilja och att bebisen hamnar på neontalen som med Nova. Det var bland den tuffaste tiden jag varit med om, Nova visade mig hur stark man är. min starka lilla tjej som inte är så liten längre, att inte få veta varje dag för vad som ska hända, när vi får komma hem. När hon skulle få slippa cpapen, när hon skulle få slippa värmekudden m.m.
 
Att sitta där instängd i ett rum inte veta något inte kunna hjälpa henne, det var hemskt riktigt hemskt en smärta och rädsla jag än känner idag. Är tacksam för allt stöd vi hade den tiden. Jag är idag så otroligt tacksam och lycklig för att Nova klarade sig så bra och för att hon är våran lyckliga stora friska tjej idag. Jag älskar dig. Hoppas ditt syskon slipper gå igenom samma som du fick.

En liten bebis Nova någon dag gammal.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback