2015-02-11, kl 16:57:00

Mvc

Idag var första besöket på det nya stället, har nämnligen bytt MVC. Då jag inte trivdes på förra och kände att jag inte fick den hjälpen jag behöver. Men idag som första intryck kändes det hur bra som helst, någon som tar allting på allvar och ska hjälpa mig undvika komplikatonerna jag hade under graviditeten med Nova. Se till att jag får den bästa förlossningen som möjligt, det känns hur bra som helst är riktigt glad.  Ångrar att jag inte kollade upp andra möjligheter när jag var gravid med Nova.  Kommer behöva gå på fler kontroller, men det är det värt! Känns som veckorna bara springer iväg nu för tiden. Snart har vi gått halva tiden!

Idag fick vi lyssna på bebisens hjärta, ta lite prover. Har fått veta att jag har lågt blodtryck och sen har jag lågt järnvärde sen tidigare i graviditeten. Vi pratade även lite om förlossningen, denna gång hoppas jag slippa akut kejsasnitt, hoppas även slippa kejsarsnitt i överhuvudtaget.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback