2015-06-05, kl 16:37:48

Utskrivna från neontalen

Dagen började med att jag körde Mattias till jobbet, efter det gick vi ut på gården och lekte i sandlådan med Nova. Sen blev det lunch och efter det hämtade jag upp min moster som följde med mig och saga till sjukhuset. Vilket var ett jätte skönt stöd då jag inte blivit så väl behandlad utav personalen.

 Saga hade gått upp 155gram på 3dagar och endast blivit flaskmatad vi har inte behövt använda sonden. Då valde de istället att skriva ut oss från neontalen, vilket innebär att vi slipper hemsjukvården och saga slipper sonden. Jätte skönt och vilken lycka! För enligt hemsjukvården i tisdags skulle vi behövt hemsjukvården i flera veckor. Det var en stor lättnad att bli utskriven! Nu kan vi äntligen börja våran vardag utan att behöva oroa sig för sonden hela tiden. Tur att min moster följde med då jag behövde försvara mig mot de om lite saker, men det tar jag upp i ett annat inlägg. 

Vi fick en underbar fredag och perfekt start för helgen, våran duktiga saga som utvecklas så fort och är mycket starkare för sin ålder än vad man trodde. Då hon är för tidigt född.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin hon är! Längtar efter att träffa er 💕

2015-06-07 @ 15:45:47
Postat av: Satu- Me & My Baby Dolls

Vilken lycka!!
tråkigt att läsa att du inte blivit välbehandlad av personalen :-(
Mina tvillingar föddes i vecka 30+3 och vi spenderade 3 veckor på neo.

2015-06-23 @ 13:20:39
URL: http://mybabydolls.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback