2015-03-23, kl 20:39:06

Alvedonligan

Har blivit dålig uppdatering detta beror på att jag haft kraftiga smärtor i njurarna så jag blivit sängliggandes, idag har smärtorna varit helt okej så tack vare alvedon så har jag jobbat idag. dock blir det inget jobb imorgon för mig utan det blir vabb för första gången, Nova har hög feber, stackars liten! Hon som varit så glad och mått bra hela helgen. Men idag på dagis har hon varit hängig och ledsen vilket förklarade varför när tempen togs på henne. Nu hoppas jag att hon får sova hela natten nu när hon fått i sig alvedon, mammas hjärta.
Nova visar pappa hur man gör rawr som en tiger!

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Din stackare :( Krya på dig! <3

2015-03-26 @ 15:14:56
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback