2015-03-02, kl 13:14:21

Behöver en paus

Det har varit fullt upp hela helgen, igår började vi tidigt med innebandy sen åkte vi på kalas och firade Novas farmor. Hon blev kvar där medans vi åkte vidare och fortsatte med innebandyn. Det var cup i helgen och tjejerna tog brons! Nova var hur nöjd som helst med kvalité tid hos farmor och farfar. Vi kom hem jätte sent igår kväll då vi väntade på prisutdelningen och så var de 1timme försenade, sen åt vi ute middag efter det. Full fart! 

Idag känner jag mig helt slut, blir tidig kväll. Får lägga mig med Nova. Vi har ganska fullt schema nu i helgen också som kommer. Mars månad är månaden som det är mest kalas för oss. Förra året var det kalas minst 1gång/helg.
Min glada solstråle jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback