2015-03-08, kl 11:12:00

Fight until the end

Som de flesta av er vet så har vi spenderat torsdagskvällen på förlossningen och sen spenderade vi hela fredagen på sjukhuset. Bebis mår bra, men jag har nämnligen börjat få problem med njurarna igen, samma som jag hade med Nova. De tror att det kommer bli värre inom de närmsta veckorna, ju mer bebisen växer. Jag har fått starkare smärtstillande nu eftersom alvedon inte hjälper när jag får så kraftiga smärtor.
 
Tack vare läkaren i fredags, den läkaren som vi träffade i torsdags katastrof! Otrevlig läkare som inte lyssnade på mig.. Tur att vi fick träffa en annan i fredags som verkligen tar mig på allvar. Denna gång kommer jag att kämpa, för att få föda vanligt och även hoppas att det inte blir som med Nova ett akut snitt. Nu är vi förberedda på vad som kommer att hända. Med Nova kom allt väldigt fort och slutade med ett akutsnitt 5 veckor för tidigt då jag blev såpass dålig.

Magen från tidigare imorse, man ser klart och tydligt vart bebis ligger.
Dock är magen inte så liten på dagarna. Morgonmagen i v23+2


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback