2015-03-18, kl 19:59:07

skatteåterbäring och blåmärke

Kollade nyss skatteverkets hemsida om skatteåterbäringen, det såg ut positivit ut, wie! Så hoppas det gäller då detta bara är preliminärt besked. Just nu blir det väldigt mycket upp och ner på bloggen med aktivitet. Detta beror på att min vardag blivit tyngre, med lågt blodtryck och smärtor i njurarna gör att jag inte har lika mycket energi och ork. Keep on fighting!

Sen idag fick Nova sitt första blåmärke efter ramlat och slagit sig på dagis, mammas lilla tjej om jag ändå kunde skydda dig från allt. Så idag när jag kom hem från jobbet ville hon bara umgås, och hennes favorit syssla att bada, det bästa hon vet. Hon kan bo i badkaret. Nu sover Nova så sött och jag väntar på att pappa Mattias ska komma hem, lär väl gå och sova snart. Är uppe sent för ovanlighetens skull.

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback