2015-05-14, kl 12:20:52

Babyshower

I söndags blev jag överraskad med en babyshower utav mina underbara vänner som de ordnat i smyg, trots all min smärta och kräkningar lyckades de få dit mig och ge mig världens bästa babyshower.

Jag blev så lycklig att jag började gråta, att varit sängliggandes i över 1månad och inte kunnat träffa några vänner och varit dålig på att höra av mig till de. Trots allt det så ordnade de denna underbara babyshower och jag fick träffa mina underbara vänner som jag saknat.

Ett jätte stort tack för att ni ordnade detta och för att ni kom och gav mig världens bästa dag och en helt ny energi som jag behövde.
De hade dekorerat det så fint hemma hos oss

De hade gjort ett rosa och blått tema eftersom vi inte vet könet på bebisen.
Hur söta är inte dessa cupcakes formar från My Perfect Day.

Det bjöds på massa gott tilltugg och dryck.

Mina favoriter var dessa ursöta sugrör från barnkalaset.


Tårtan följde temat i rosa och blått.

Fina Chatarina hade förberett massa roliga lekar.

Favorit leken var gissa bajset. Chatarina hade smält tre olika chokladsorter bestod av Dumle, Plopp & Japp som man fick smaka/lukta och gissa sig fram. Det var riktigt kul att se alla äta ur blöjorna.

En utav lekarna var gissa barnmaten, man fick smaka och lukta. Jag som ändå är mamma och har varit med om dessa barnmaträtter till Nova fick endast ett rätt, haha så pinsamt! Barnmaten bestod utav lasagne, couscous & spagetti med köttfärsås.

Nova blev helt överlycklig när hon såg nästa lek som var en bild på frank
som fick agera modell, där vi skulle sätta nappen rätt med ögonbindel täckt för ögonen. Märktes att Nova saknade kompisen Frank.


Sen var en sista lek där man skulle gissa hur stor magen var, tyvärr glömdes det att fotas när vi gjorde den leken. Men det var riktigt kul!
Koncentrerade tjejer under lekarna.



Bebisen fick även massa fina presenter som jag kommer visa i ett senare inlägg.

TACK ÄNNU EN GÅNG ALLA NI FÖR EN UNDERBAR DAG AV GLÄDJE, SKRATT OCH FÖR PRESENTERNA! TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ALLT NI GJORDE,
VAR SÅ HIMLA KUL ATT TRÄFFA ER ALLA!
Detta var precis det jag behövde, kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad mysigt, vilka underbara vänner :-)

2015-05-14 @ 15:04:02
URL: http://cavegirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback