2015-09-01, kl 13:43:10

Ledigt från dagis då tog vi tåget till

Idag är Nova ledig från dagis så vi passar på att träffa barnens farmor & farfar. Tågresan gick mycket bättre än jag trodde, saga sov fint i vagnen och Nova var helt fascinerad av att titta ut genom fönstret. 

Hon fick även lite majskrokar att smaska på, sen får vi se hur min eftermiddag ser ut ska eventuellt på en rolig grej men då får ni reda på det sen. Tyvärr har regnet hittat hit men Nova var lika glad för det och fick inviga sin nya regnjacka.

Vad kul att det var så många som gillade mitt inlägg om dekorationerna och bakelserna på sagas dop. Jag lovar att skriva ett inlägg om allt senare i veckan så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback